Ні для кого не секрет, що учителі це бійці невидимого фронту. Лише ми з Вами знаємо скільки зусиль та часу вимагає наша праця. Це лише зі сторони все просто: число, тема уроку, ров'язали задачу, приклад, рівняння... Але скільки триває підготовка до успішного уроку? А до не одного?
Час показує доцільність того чи іншого прийому, методу, засобу. Але ж і вдалі уроки, заходи, розробки роздаткового матеріалу, тестів, самостійних робіт, ідей з оформлення кабінету, і ще... ще... ще багато чого.
Спілкуючись з старшими колегами, учителями-предметниками, учителями що атестуються, чую такі думки: "Підготував авторську розробку з теми, провів тематичну виховну годину, підготував цікаву підбірку задач... Шкода, що ВСЕ ЦЕ ЛЯЖЕ МЕРТВИМ вантажем на полиці. А що зробиш? Надрукувати все це потрібні кошти та й зв'язки. Шкода, працює,працюєш, а ніхто і не знає про мої успіхи. Хіба що адміністрація школи..." На такі слова у мене є власний рецепт. Він не новий
...
Читати далі »