Тема: Істинні та хибні висловлювання
Навчальна: Сформувати свідомі знання з даної теми, навчити будувати хибні, істинні та умовні висловлювання;
Розвиваюча: Розвивати логічне та алгоритмічне мислення.
Виховна: виховувати інтерес до інформатики, повагу до думки інших людей, самостійність у роботі.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: інструкції з ТБ, комп’ютери, презентація, зошити, підручники.
План:
- Організаційний момент.
- Актуалізація знань.
- Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання
- Фізхвилинка.
- Робота за комп’ютером.
- Підсумок уроку.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
- Привітання.
- Відмічання відсутніх.
- Перевірка готовності учнів до уроку
2. Актуалізація знань.
1. Якими способами можуть подаватися команди виконавцям?
2. Наведи приклади словесного подання команд.
3. Наведи приклади подання команд жестами, звуковими сигналами, світловими сигналами.
4. Наведи приклади виконавців та системи їх команд.
3. Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання
Раз, два, три – з нами на галявину іди.
Раз, два, три, чотири, п’ять –
Будем в лісі крокувать.
Там пташок ми пострічаєм.
Разом з ними політаєм.
Разом з зайцем пострибаєм.
А від вовка повтікаєм.
Як лисичка, до зайчат підкрадемось,
Як ведмедик клишоногий потанцюєм,
Ледве чутно галявиною помандруєм.
5. Робота за комп’ютером.
Релаксація.
Працюючи за комп’ютером, не можна забувати про відпочинок для очей, адже вони теж втомлюються.
- Обертати очима по колу.
- Рухати вгору, вниз.
- Рухати вліво, вправо.
- Заплющити та розплющити очі.
6. Підсумок уроку:
1. Що цікавого ви сьогодні дізналися на уроці?
2. Що найбільше сподобалося?
3. Що запам’яталося?
4. Про що хотіли би дізнатися більше?
5. Наведіть приклади істинних висловлювань. Перетворіть істинні висловлювання на хибні, використовуючи заперечну частку «не».
6. Придумайте істинне та хибне висловлювання зі словом море.