Ідеї нівроку до Вашого уроку

Середа
19.06.2019
11:42
Вітаю Вас Гість | RSS Головна | Урок №6 | Реєстрація | Вхід
Сайт Вашою мовою..
Оберіть мову / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish

Меню сайту

Сайт без вірусів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Добротність сайту

Форма входу

Сайт використовують у...


Тема: Кодування і декодування повідомлень

Мета:

          Навчальна:  розширити знання учнів про символи; сформувати уявлення про спо­соби кодування інформації, види кодів.

          Розвиваюча:  розвивати логічне мислення, увагу; формувати вміння знаходитианалогії, узагальнювати, робити висновки.

          Виховна:  виховувати самостійність та відповідальність..

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: інструкції з ТБ, комп’ютери, презентація, зошити, підручники.

 

План:

1.     Організаційний момент.

2.     Актуалізація опорних знань

3.     Вичення нового матеріалу..

4.     Фізхвилинка.

5.     Робота з підручником.

6.     Робота в зошиті.

7.     Робота за комп’ютером.

8.     Підсумок уроку.

Хід уроку:

1. Організаційний момент.

Привітання. Відмічання відсутніх.

2. Актуалізація опорниз знань.

1. Які види пам’яті ви знаєте?

2. Які дані зберігаються в оперативній пам’яті?

3. Що таке зовнішня пам’ять?

4. Наведи приклади носіїв, які відносяться до зовнішньої пам’яті?

3. Вичення нового матеріалу. 

 

 

 

4. Фізхвилинка.

Встаньте, діти, посміхніться,
Землі нашій поклоніться
За щасливий день вчорашній.
І до сонця потягніться.
В різні боки нахиліться.
Веретеном покрутіться.
Раз присядьте, два присядьте.
І за парти тихо сядьте. 

5, Робота з підручником.

ст.32 Впр. 1,5

6. Робота в зошиті.

ст. 11  Впр. 4,6

7. Робота за комп’ютером.

Програма "Сходинки до інформатики". Явища природи

 

8. Підсумок уроку.

1. Що цікавого ви сьогодні дізналися на уроці?

2. Що найбільше сподобалося?

3. Що запам’яталося?

4. Про що хотіли би дізнатися більше?

5. Що таке кодування?

6. Наведи приклади кодувань повідомлень.

7. Що таке розкодування?

8. Наведи приклади розкодування повідомлення.

 

Сайт працює

Пошук

Друзі сайту
  • ПОІППО
  • Бутенківська ЗОШ
  • Відділ освіти
  • Зональна школа новаторства
  • LearningApps.org
  • Міксіке
  • Для програмістів
  • OnlineMSchool
  • Математичні етюди

  • Випадкове фото

    Кнопка сайту

    http://tkach-pro-ikt.at.ua




    Зверни увагу


    Сподобався сайт? Підтримайте проект: РОЗМІСТІТЬ КНОПКУ МОГО САЙТУ НА СВОЇЙ СТОРІНЦІ ;)
    Copyright Ткач О.В. © 2019