Ідеї нівроку до Вашого уроку

Четвер
21.11.2024
09:38
Вітаю Вас Гість | RSS Головна | Urok 1 | Реєстрація | Вхід
Сайт Вашою мовою..
Оберіть мову / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish

Меню сайту

Сайт без вірусів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Добротність сайту

Форма входу

Сайт використовують у...

Урок №1

Тема: Поняття інформації. Повідомлення. Способи подання повідомлень.  

Мета:
         -познайомити учнів з підручником і робочим зошитом;
         -дати уявленняпро предмет вивчення;
         -познайомити учнів з технікою безпеки;
         -формувати компетентність самоосвіти (навички самоосвітньої роботи);
         -розвивати пам'ять, уяву, логічне мислення;
         -виховувати інформаційну культуру учнів, інтерес до предмету,  відповідальність за власну діяльність і поведінку. 
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та устаткування:  мультимедійна дошка, комп'ютери, комп’ютерна презентація,  зошит, підручник Ривкінда. 
 
План:
I.Орг. момент.  Вітання, перевірка присутніх. 
II. Актуалізація знань. 
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
ІV. Вивчення нового матеріалу.
V.Фізхвилинка. Вправи для очей.
VI. Узагальнення та систематизація знань. 
VІ. Домашнє завдання.
 
 
Хід уроку: 
I.Орг. момент.  Вітання, перевірка присутніх. 
Нумо, діти, підведіться! Всі приємно посміхніться.Продзвенів уже дзвінок,починаємо урок!
 
II. Актуалізація знань. 
Бліц – опитування ( з метою розвитку мови, вміння висловлювати свої думки)
1.  В якому кабінеті ви знаходитесь?
2.  Що означає «інформатика»?
3.  Як ви розумієте поняття «інформація»?
4.  Чи знаєте ви правила? Які?- Ми не будемо редагувати  відповіді, а чи правильні вони, ми з’ясуємо це на уроці.
 
 
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

-Ви починаєте вивчати новий предмет,науроках якого будете вивчати комп’ютер, навчатися працювати з ним. Ми будемо  мандрувати разом чудовою країною.. Інформатика. Інформатика - це широка галузь новітніх технологій, пов'язаних з інформаційною діяльністю людини. Інформатика як наука досить молода: вона сформувалася у другій половині XX століття, але вже стала необхідною складовою освіти сучасної людини. Англійський варіант назви інформатики звучить як ComputerScience - комп'ютерна наука. Найвидатнішим досягненням у цій галузі було створення персональних комп'ютерів, які швидко стали невід'ємною частиною повсякденного життя. Завдяки комп'ютерам ви відкриваєте для себе не лише нові ігри та розваги, а й вікно у неосяжний світ Інтернету, у світ створення комп'ютерних зображень, текстів, різноманітних математичних обчислень.
-Сьогодні ми починаємо вивчати тему «Інформація та повідомлення. Інформаційні процеси», яка розрахована на 4 години, тобто 4 уроки.

ІV. Вивчення нового матеріалу
1.Міні-лекція з демонстрацією

-Щодня ви довідуєтеся про щось, чого не знали раніше, - отримуєте нову інформацію. 
Інформація – це знання, які ви отримуєте в школі, це відомості, які ви черпаєте з книг, телепередач, це новини, які ви чуєте з радіо або від людей, з якими спілкуєтеся. Термін "інформація" походить від латинського «informatio»,  що означає пояснення, виклад, тлумачення. Поняття "інформація" багатозначне, належить до первісних понять інформатики. Строгого означення йому не дають, але характеризують його, перераховуючи властивості інформації.Інформатика — це наука, яка вивчає структуру і властивості інформації, а також закономірності та методи подання, пошуку, зберігання, обробки та передачі інформації за допомогою комп'ютерних систем.-А як ми отримуємо інформацію? (відповіді)
-Первинну інформацію про навколишній світ – про температуру, колір, запах, смакові якості, фізичні властивості предметів – люди й інші живі істоти отримують через органи зору, слуху, смаку, дотику, нюху, через вестибулярний апарат і нервову систему. Ключовим поняттям інформатики як науки є абстрактне поняття інформації.
- Навчатись ми будемо за підручником…
-«Інформатика. 5 клас», автори Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В. 
1.Продовження міні-лекції
-Інформація передається за допомогою повідомлень. Повідомлення можуть передаватись від людини до людини, від людини до пристрою та навпаки, а також між пристроями.
Між людьми повідомлення звичайно передаються в усній чи письмовій формі, а між пристроями — за допомогою сигналів. За формою подання можна виділити наступні види інформації:1) текстова — інформація, яка міститься в усій друкованій літературі або відображається технічними пристроями у вигляді текстів;2) графічна — картини, малюнки, графіки, діаграм, схеми, тощо;3) звукова інформація — усне мовлення, музичні композиції, мелодії, шумові ефекти;4) числова — набори числових даних;5) керуюча — вказівки, команди, накази, які передаються певним виконавцям. Виконавцями команд можуть бути живі істоти та технічні пристрої такі, як роботи, станки з числовим програмним керуванням, комп'ютери;6) комбінована або мультимедійна — інформація, що утворюється як комбінація об'єктів попередніх видів. 

-2. Робота з підручником.  Робота в парах (формування комунікативної компетентності).
       (ознайомлення з підручником).
Світ навколо нас повний усіляких образів, звуків, смаків, і всю цю інформацію доносять до свідомості людини його органи почуттів: зір, слух, нюх, смак і дотик. З їхньою допомогою людина формує своє перше уявлення про будь-який предмет, живу істоту, твори мистецтва, явища тощо.·Очами люди сприймають зорову інформацію; 
·Органи слуху доставляють інформацію у вигляді звуків; 
·Органи нюху дозволяють відчувати запахи; 
·Органи смаку несуть інформацію про смак їжі;
·Органи дотику  - з їхньою допомогою можна визначити теплий чи холодний, пухнастий чи твердий.

V.Фізхвилинка. Вправи для очей.
 
VI. Узагальнення та систематизація знань. 
Комп'ютер — це пристрій, що вимагає до себе дбайливого ставлення. Окрім того, він працює з використанням електроструму, тому під час роботи з ним слід дотримуватися певних правил. 
1. Правила поведінки та Техніки Безпеки у комп’ютерному класі. Робота з мультимедійною дошкою. Учні по черзі озвучують правила, вчитель пояснює їх (відбувається діалог учитель-учень). 
2. Практичне завдання
  1. Увімкніть комп’ютер.
  2. Ознайомтесь, які значки ви бачите на екрані монітора.
  3. Наведіть курсор на Пуск, ознайомтесь із списком меню.
  4. Подвійним натисканням лівої кнопки миші відкрийте Мій комп’ютер, ознайомтесь, закрийте вікно.
  5. Показати результати вчителю, закрити всі вікна.
VІ. Домашнє завдання.
 Знати, що таке інформація, властивості інформації, одиниці виміру обсягу інформації. підр. Морзе. С.6-14 §§1.1-1.8- скласти схему видів повідомлень; виписати властивості повідомлень та їхнє тлумачення.
VI. Підсумок уроку. Підведення підсумку уроку. Виставляння оцінок.
На уроці ми довідалися, що ж таке інформація, обговорили властивості й форми подання інформації, познайомилися із двійковим кодом і довідалися в яких одиницях виміряється інформація. 
Сайт працює

Пошук

Друзі сайту
  • ПОІППО
  • Бутенківська ЗОШ
  • Відділ освіти
  • Зональна школа новаторства
  • LearningApps.org
  • Міксіке
  • Для програмістів
  • OnlineMSchool
  • Математичні етюди

  • Випадкове фото

    Кнопка сайту

    http://tkach-pro-ikt.at.ua




    Зверни увагу


    Сподобався сайт? Підтримайте проект: РОЗМІСТІТЬ КНОПКУ МОГО САЙТУ НА СВОЇЙ СТОРІНЦІ ;)
    Copyright Ткач О.В. © 2024