Урок №4
Тема: Форми подання алгоритмів.
Мета:
навчальна: ознайомити учнів з різними формами подання алгоритмів; сформувати практичні навички складання алгоритмів у різних формах;
розвивальна: розвивати алгоритмічне мислення, інтерес до предмета; формувати вміння діяти за алгоритмом, застосовувати алгоритми вповсякденному житті;
виховна: виховувати свідоме ставлення до вибору майбутньої професії.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Програмне забезпечення: комп'ютерна програма Scratch; презентація «Алгоритми та програми».
План:
1. Організаційний момент.
2. Актуалізація опорних знань.
3. Вивчення нового матеріалу.
4. Застосування набутих знань.
5. Підсумок уроку.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
2. Актуалізація опорних знань.
Що таке алгоритм?
— Де використовують алгоритми?
— Хто може бути виконавцем алгоритму? Наведіть приклади.
— Що таке формальне виконання алгоритму?
— Що таке програма?
— Чи має алгоритм певні властивості?
— Назвіть властивості алгоритму. Поясніть кожну з них.
— Наведіть приклад послідовності вказівок, яка не є виконуваною.
— Наведіть приклад послідовності вказівок, яка не є результативною.
— Наведіть приклади з навколишнього життя:
•Виконавців;
•Алгоритмів;
•Систем вказівок.
3. Вивчення нового матеріалу.
4. Застосування набутих знань.
Робота за комп'ютером
Працюємо за комп'ютером ст.30
5. Підсумок уроку.
Фронтальне опитування
1.У яких формах може бути подано алгоритм?
2.У чому полягає словесна форма подання алгоритму?
3.У чому полягає графічна форма подання алгоритму?
4.У чому полягає подання алгоритму звуковими сигналами?
5.Як вилучити блок з алгоритму?
6.Як вилучити групу блоків з алгоритму?
7.Як скопіювати групу блоків в алгоритмі?
8.Як зберегти проект на носію даних?
9.Як відкрити збережений на носію даних проект?