Ідеї нівроку до Вашого уроку

Понеділок
23.12.2024
03:17
Вітаю Вас Гість | RSS Головна | Урок №9 | Реєстрація | Вхід
Сайт Вашою мовою..
Оберіть мову / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish

Меню сайту

Сайт без вірусів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Добротність сайту

Форма входу

Сайт використовують у...

Тема: Підготовка комп’ютера до роботи. Робочий стіл та його об’єкти. Меню, їх призначення. Види меню. Коректне завершення роботи з комп’ютером.

Мета:

        Навчальна:Засвоїти правила щодо коректного початку та завершення роботи на комп’ютері та ознайомитися з правилами поведінки в комп’ютерному класі та вдамо за комп’ютером. 

        Розвивальна: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з комп’ютером, самоконтролю, уміння конспектувати. 

        Виховна: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості. 

 

Тип уроку: Комбінований урок.

 

План:

  1. Організаційний момент.
  2. Актуалізація опорних знань.
  3. Виклалання нової теми.
  4. Виконнання вправ.
  5. Робота за комп'ютером.
  6. Домашнє завдання.

 

Хід уроку:

 

1. Організаційний момент.

 

Доброго ранку, діти! 

Ось дзвінок сигнал нам дав,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Урок скоріше починаймо.

Щоб урок нам розпочати,

Треба всім нам повторяти:

«Я уважний і серйозний,

Хоч іще малого зросту,

Зараз з силами зберусь,

Я нічого не боюсь.

Впевнений, кмітливий я,

Здобути хочу я знання.

 

Черговий, хто сьогодні відсутній в класі?

Сьогодні ми з вами розглянемо тему: «Підготовка комп’ютера до роботи. Робочий стіл та його об’єкти. Меню, їх призначення. Види меню. Коректне завершення роботи з комп’ютером.».

 

2. Актуалізація опорних знань.

  1. У чому полягає класифікація об’єктів?
  2. Для чого проводять класифікацію об’єктів?
  3. Чи можуть об’єкти однієї групи в деякій класифікації мати різні значення якої-небудь властивості? Наведіть приклади. 
  4. Чи можуть об’єкти однієї групи в деякій класифікації мати різні набори властивостей? Наведіть приклади.
  5. У чому відмінність м іж пристроями виведення даних: прин­тером і монітором?
  6. Що таке команда? Коли її використовують?
  7. Де ви бачили меню? Що було в ньому?

 

3. Виклалання нової теми

 

презентація

Фізкультхвилинка

Буратіно потягнувся,

Раз нагнувся, два нагнувся.

Руки в сторону розвів –

Мабуть, ключик загубив.

А щоб ключик відшукати,

Треба нам навшпиньки стати

 

 

4. Виконнання вправ.

 

презентація

 

5. Робота за комп'ютером.

 

Завдання в підручнику ст. 59.

 

6. Домашнє завдання.

 п. 2.5. Впр. 5, 8, 9

Сайт працює

Пошук

Друзі сайту
  • ПОІППО
  • Бутенківська ЗОШ
  • Відділ освіти
  • Зональна школа новаторства
  • LearningApps.org
  • Міксіке
  • Для програмістів
  • OnlineMSchool
  • Математичні етюди

  • Випадкове фото

    Кнопка сайту

    http://tkach-pro-ikt.at.ua




    Зверни увагу


    Сподобався сайт? Підтримайте проект: РОЗМІСТІТЬ КНОПКУ МОГО САЙТУ НА СВОЇЙ СТОРІНЦІ ;)
    Copyright Ткач О.В. © 2024