Тема: Підготовка комп’ютера до роботи. Робочий стіл та його об’єкти. Меню, їх призначення. Види меню. Коректне завершення роботи з комп’ютером.
Мета:
Навчальна:Засвоїти правила щодо коректного початку та завершення роботи на комп’ютері та ознайомитися з правилами поведінки в комп’ютерному класі та вдамо за комп’ютером.
Розвивальна: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з комп’ютером, самоконтролю, уміння конспектувати.
Виховна: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.
Тип уроку: Комбінований урок.
План:
- Організаційний момент.
- Актуалізація опорних знань.
- Виклалання нової теми.
- Виконнання вправ.
- Робота за комп'ютером.
- Домашнє завдання.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Доброго ранку, діти!
Ось дзвінок сигнал нам дав,
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо,
Урок скоріше починаймо.
Щоб урок нам розпочати,
Треба всім нам повторяти:
«Я уважний і серйозний,
Хоч іще малого зросту,
Зараз з силами зберусь,
Я нічого не боюсь.
Впевнений, кмітливий я,
Здобути хочу я знання.
Черговий, хто сьогодні відсутній в класі?
Сьогодні ми з вами розглянемо тему: «Підготовка комп’ютера до роботи. Робочий стіл та його об’єкти. Меню, їх призначення. Види меню. Коректне завершення роботи з комп’ютером.».
2. Актуалізація опорних знань.
- У чому полягає класифікація об’єктів?
- Для чого проводять класифікацію об’єктів?
- Чи можуть об’єкти однієї групи в деякій класифікації мати різні значення якої-небудь властивості? Наведіть приклади.
- Чи можуть об’єкти однієї групи в деякій класифікації мати різні набори властивостей? Наведіть приклади.
- У чому відмінність м іж пристроями виведення даних: принтером і монітором?
- Що таке команда? Коли її використовують?
- Де ви бачили меню? Що було в ньому?
3. Виклалання нової теми
презентація
Фізкультхвилинка
Буратіно потягнувся,
Раз нагнувся, два нагнувся.
Руки в сторону розвів –
Мабуть, ключик загубив.
Треба нам навшпиньки стати
4. Виконнання вправ.
презентація
5. Робота за комп'ютером.
Завдання в підручнику ст. 59.
6. Домашнє завдання.
п. 2.5. Впр. 5, 8, 9