№ уро-ку
|
Тема уроку
|
Дата
уроку
|
Примітки
|
Тема 1. Графіка
|
-
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.
Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними.
|
07.09.18
|
|
-
|
Електронні карти. Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками, океанами.
|
14.09.18
|
|
-
|
Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю).
|
21.09.18
|
|
-
|
Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів.
|
28.09.18
|
|
-
|
Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону.
|
05.10.18
|
|
-
|
Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо.
|
12.10.17
|
|
-
|
Створення колажу із зображень.
|
19.10.18
|
|
Тема 2. Текст
|
|
-
|
Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором/авторкою, мітками. Зміст твору. Закладки, коментар (помітки) у творі.
|
2.11.18 |
|
-
|
Середовище текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем.
(Гра 1),(Гра 2)
|
9.11.18
|
|
-
|
Абзаци, посилання, заголовки, зміст. Гра №1
|
16.11.18
|
|
-
|
Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів.
|
23.11.18
|
|
-
|
Списки. Послідовні списки у текстах.
|
30.11.18
|
|
-
|
Таблиці. Доповнення готових таблиць.
|
7.12.18
|
|
-
|
Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.
|
14.12.18
|
|
Тема 3. Співпраця в Інтернеті
|
|
-
|
Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням.
|
15.12.18
|
|
-
|
Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування.
Узагальнення матеріалу за І семестр.
|
|
|
-
|
Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті. Рівні доступу до навчальних матеріалів.
|
13.01.2017
|
|
-
|
Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування та відгуки до створених однокласниками/однокласницями продуктів. Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів.
|
20.01.2017
|
|
-
|
Сучасні пристрої для співпраці.
|
27.01.2017
|
|
Тема 4. Алгоритми з розгалуженням і повторенням
|
|
-
|
Алгоритми з розгалуженням.
|
03.02.2017
|
|
-
|
Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.
|
10.02.2017
|
|
-
|
Алгоритми з циклами.
|
17.02.2017
|
|
-
|
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей.
|
24.02.2017
|
|
-
|
Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою.
|
14/.04/19
|
|
-
|
Використання логічних висловлювань з «якщо - то...».
|
23/03/19
|
|
-
|
Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей
|
12/04/19
|
|
Тема 5. Інформація
|
|
-
|
Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.
|
19/04/19
|
|
-
|
Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації.
|
26/04/19
|
|
-
|
Складові комп’ютера.
|
|
|
-
|
Пристрої введення та виведення інформації.
|
|
|
-
|
Зберігання інформації. Носії інформації.
|
|
|
-
|
Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.
|
|
|
-
|
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.
|
|
|
-
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр.
|
|
|
-
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.
|
|
|