Ідеї нівроку до Вашого уроку

П`ятниця
26.04.2024
02:26
Вітаю Вас Гість | RSS Головна | Суміжні і вертикальні кути | Реєстрація | Вхід
Сайт Вашою мовою..
Оберіть мову / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish

Меню сайту

Сайт без вірусів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Добротність сайту

Форма входу

Сайт використовують у...

Тема уроку: «Суміжні і вертикальні кути»

МЕТА: Систематизувати знання учнів по даній темі. Удосконалювати вміння і навички у застосуванні цих знань при розв’язуванні задач. Розвивати логічне мислення, формувати вміння вирішувати проблеми ситуації. Виховувати ерудованість, наполегливість.

ТИП УРОКУ: Застосування знань, навичок і вмінь.

ВСТУП.

          Сьогодні у нас підсумковий урок по темі «Суміжні і вертикальні кути».

Урок наш нетрадиційний – це урок-конкурс, на якому ми будемо вдосконалювати ваші вміння і навички у застосуванні здобутих знань при розв’язуванні задач. Кожен з вас матиме змогу поміркувати над розв’язуванням задач, проблемних запитань. В кінці уроку ми відзначимо самих ерудованих учнів.

І. Актуалізація опорних знань.

1.Конкурс « Розминка»

1. Що називається кутом?

2.Які ви знаєте кути?

3.Означееня суміжних кутів.

4.Які кути називаються вертикальними?

5.Два учні накреслили кути по 45, і один з них сказав: « У мене кут більший , оскільки в нього сторони довші». Чи згодні ви з ним?

6. Чи є на мал. 1 суміжні кути? Виконати потрібні добудови, щоб отримати якомога більше пар суміжних кутів, сторонами яких є промені ОА, ОС, ОВ.

                                                      D

 

                                  O

A                                                      B

 

                   C

7.Чи є на мал. 2 вертикальні кути? Виконати потрібні добудови, щоб отримати пари вертикальних кутів, сторонам яких є промені ОА, ОВ, ОС, ОД.

                                         D

 

 

                                O

             C                                              B

 

                                           A

ІІ. Узагальнення знань.

2.Конкурс «Завдання для кожного»

Індивідуальні завдання для учнів.

Початковий рівень.

         Знайти суміжні кути.

       
 
   

 

 

 

             2               1                                        2              1

 

 

Середній рівень.

                                                                     Дано: < 1=40 , <1=<2.

                                                                     Знайти:<3.

                                 2 

                   3                  1

                                                                                                                    

 

Достатній рівень.

   Знайти всі кути, які утворилися при перетині двох прямих, якщо сума трох з них дорівнює 204.

 

Високий рівень.

       Один з чотирьох кутів, утворених при перетині двох прямих, в 11 раз менший суми трьох інших кутів. Знайти ці чотири кути.

 

3.Конкурс « Скласти рівняння»

1.Знайти суміжні кути, якщо один з них у 2 рази більший за інший.

2. Знайти суміжні кути, якщо відомо, що їх градусні міри відносять як 13:23.

3.Один із суміжних кутів у 4 рази менший, ніж другий. Знайти кути, які утворює бісектриса меншого кута зі сторонами більшого.

 

4.Конкурс «Гра»

 

Ця гра розвиває вміння класифікувати. Подається 4 слова, з них 3 мають спільну ознаку.

Знайти лишнє слово.

  1. Евклід, Фалес,Лобачевський, Шевченко.
  2. Відрізок, пряма, довжина, кут.
  3. А) Кожний кут має певну міру.

Б) Міра кута дорівнює сумі мір кутів, на які даний кут розбивається його внутрішнім променем.

В)Кожний відрізок має певну довжину.

Г)Вертикальні кути рівні.

 

 

 

 

 

 

  1. Конкурс «Мозкова атака»

 

 

1.Що можна сказати про кожний з вертикальних кутів, якщо:

А) їх сума більша за 180;

Б)їх сума дорівнює 180;

В)їх сума менша за 180.

 

2. Чи можуть дві суміжні кути бути обидва:

А) гострими;

  •  

В) прямими.

 

3.Знайти кут, якщо його бісектриса утворює зі стороною кут 26.

4.Один із кутів, що утворився при перетину двох прямих, дорівнює 20.

Знайти три інші кути.

 
 

 

 

                                     2

                           3                      20

                                      4

 

 

  1. За даними малюнка знайти кут АОВ.

 

 
 

 

 

               А                                            В

 

                                                 47

                                                       30

 

 

 

 

 
 

 

 

А                                                      В

 
 

 

 

                                                   45

                        45                                 25

 

 

  1. Троє учнів живуть в різних напрямках від школи, що знаходиться в точці А. Один з них живе точно на північ від школи, другий-точно на південь, а дорога третього утворює з прямою північ-південь кут 120°. Назвіть найменший кут, який утворює ця дорога з прямою північ-південь. Обгрунтуйте. 
  2.  

В     Пн           М

 

 

  А      120°

 

 

С     Пд

 

IV. Підсумок уроку.

1.Охарактеризуйте кути утворені при перетині двох прямих за малюнком.

2. Чи сподобався вам урок?

3. Що ви винесли з нього?

 

V. Домашнє завдання.

§2 запитання 9-13.

Початковий рівень.Розв’язати рівняння із конкурсу III(а)

Середній рівень.Розв’язатирівнянняіз конкурсу III (б,в)

Достатній рівень. Знайти інші варіанти розв’язку завдання 5.

Високий рівень. №26*,28*.

Вдома ви проведете самооцінку набутих знань, умінь і навичок і оберете те завдання, яке зможете виконати самостійно. Із ст. 69 №1-5 - індивідуальні завдання.

       Пригадати все, що було на уроці Вам допоможе «Лист оцінювання однокласника»:

Прізвище учня –

Усні відповіді –

Доповнення –

Розв’язування задач –

Оцінка -    

 

 

 

Сайт працює

Пошук

Друзі сайту
  • ПОІППО
  • Бутенківська ЗОШ
  • Відділ освіти
  • Зональна школа новаторства
  • LearningApps.org
  • Міксіке
  • Для програмістів
  • OnlineMSchool
  • Математичні етюди

  • Випадкове фото

    Кнопка сайту

    http://tkach-pro-ikt.at.ua




    Зверни увагу


    Сподобався сайт? Підтримайте проект: РОЗМІСТІТЬ КНОПКУ МОГО САЙТУ НА СВОЇЙ СТОРІНЦІ ;)
    Copyright Ткач О.В. © 2024