Календарно-тематичне планування уроків
інформатики для 2 класу
Згідно з навчальною програмою інформатика
для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів, від 4 серпня 2016 р.
№ уроку |
Тема уроку |
Датауроку2-А клас |
Датауроку2-Б клас |
Тема 1.Інформація |
|||
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика». |
|
|
|
Сприймання людиною інформації. Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова. |
|
|
|
Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації. |
|
|
|
Пристрої для роботи з інформацією. |
|
|
Тема 2. Комп’ютери та інші пристрої |
|||
|
Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією. |
|
|
|
Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. Робочий стіл. Значки робочого столу. |
|
|
|
Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій (музичне мистецтво). |
|
|
|
Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів. Виділення обраного тексту в середовищах для читання. |
|
|
|
Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів. |
|
|
|
Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями. |
|
|
Тема 3. Інтернет |
|||
|
Початкові уявлення про Інтернет. |
|
|
|
Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном. Вкладки браузера. Посилання. Закладка. |
|
|
|
Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок. |
|
|
|
Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою. |
|
|
|
Перегляд навчальних відео, картин художників, читання текстів, вдосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах. |
|
|
|
Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. |
|
|
Тема 4. Графіка |
|||
|
Поняття ком’ютерної графіки. |
|
|
|
Програми для створення за змінювання графічних зображень. |
16.01.2017 |
|
|
Змінювання готових зображень. |
23.01.2017 |
|
|
30.01.2017 |
|
|
|
Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів. |
06.02.2017 |
|
|
13.02.2017 |
16.02.2017 |
|
|
20.02.2017 |
23.02.2017 |
|
|
27.02.2017 |
02.03.2017 |
|
|
6.03.2017 |
09.03.2017 |
|
Тема 5. Команди та виконавці |
|||
|
Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці. |
13.03.2017 |
|
|
Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій. |
20.03.2017 |
|
|
Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування. |
27.03.2017 |
|
|
Порівняння двох або більше предметів. |
|
|
|
Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів. Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини предметів. |
|
|
|
Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях; об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками. |
|
|
|
Робота з комп‘ютерними програмами на розвиток логічного мислення. |
|
|
|
Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення різних предметів. |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
|