Календарно-тематичне планування уроків
Інформатики для 3 класу
Згідно з навчальною програмою інформатика
для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів, від 4 серпня 2016 р.
№ уро-ку |
Тема уроку |
Датауроку |
Примітки |
Тема 1. Інтернет |
|||
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними |
|
|
|
Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет. Складові вікна програми-браузера. |
|
|
|
Поняття веб-сторінки, її адреси. |
|
|
|
Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел. Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у папки. |
|
|
|
Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів). |
|
|
|
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео. |
|
|
Тема 2. Людина та інформація |
|||
|
Роль інформації в житті людини. |
|
|
|
Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео. |
|
|
|
Перетворення інформації з одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією. |
|
|
|
Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями. |
|
|
|
Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню. |
|
|
Тема 3. Графіка |
|||
|
Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними. |
|
|
|
Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах. |
|
|
|
Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону. |
|
|
|
Створення та змінювання простих зображень. Створення зображень з геометричних фігур. |
|
|
|
Доповнення малюнка підписом чи коментарем. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. |
|
|
Тема 4. Алгоритми і виконавці |
|||
|
План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців. |
|
|
|
Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. Порядок виконання команд виконавцем. |
|
|
|
Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах. |
|
|
|
Істинні й хибні висловлювання. |
|
|
|
Логічне слідування. |
|
|
|
Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або». |
17.02.2017 |
|
Тема 5. Текст |
|||
|
24.02.2017 |
|
|
|
3.03.2017 |
|
|
|
15.03.2017 |
|
|
|
Доповнення текстів зображеннями. |
22.03.2017 |
|
|
Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць. |
29.03.2017 |
|
|
Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів). |
|
|
Тема 6. Презентації |
|||
|
Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування. |
|
|
|
Середовище створення презентацій. |
|
|
|
Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів. |
|
|
|
Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах. Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. |
|
|
|
Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою. |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
|