Урок №38 (7 лютого 2016)
Тема: Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин.
Навчальна. Формувати вміння обирати дії залежно від виконання умови, складати, виконувати, змінювати алгоритми з розгалуженнями; .
Розвиваюча. Розвивати алгоритмічне мислення.
Виховна. Виховувати в учнів інформаційну культури та культуру мовлення.
Тип уроку: вдосконалення умінь та навичок.
План:
- Організаційний момент.
- Актуалізація опорних знань.
- Працюємо за комп'ютером. .
- Домашнє завдання.
- Пудсумок уроку
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
- Привітання.
- Відмічання відсутніх.
- Перевірка готовності учнів до уроку
2. Актуалізація опорних знань.
1. Який вигляд має блок-схема повного розгалуження? Опишіть особливості її виконання.
2. Який вигляд має блок-схема неповного розгалуження? Опишіть особливості її виконання.
3. У чому полягають відмінності у виконанні повного і неповного розгалуження?
4. Який вигляд має команда повного розгалуження в Object Pascal?
5. Який вигляд має команда неповного розгалуження в Object Pascal?
6. У чому полягають відмінності виконання команд повного і неповного розгалуження в Object Pascal?
4. Підсумок уроку.
1. Мені було незрозуміло…;
2. У мене виникли такі запитання…;
3. Я не впорався з такими завданням…;
5. Домашнє завдання.
6.4 – вивчити, Впр. 7.