На своїх уроках математики я дуже часто використовую нестандартні форми та методи навчання, при цьому постійно знаходжусь у пошуках нових технологій. Нещодавно дізналася про LearningApps.org і вирішила детально вивчити, проаналізувати і використовувати цей сервіс на своїх уроках математики, інформатики, астрономії. Адже він має широкі можливості, зручні навігації та простий у використанні.
LearningApps.org дозволяє дуже швидко та легко створити електронні інтерактивні вправи для пояснення нового матеріалу, на актуалізацію опорних знань, закріплення вивченого матеріалу та перевірки рівня знань учнів.
LearningApps.org - безкоштовний сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Їх можна використовувати в роботі з інтерактивною дошкою, або як індивідуальні вправи для учнів.
На сайті доступна велика база завдань, розроблених учителями з різних країн для усіх предметів шкільної програми. Кожен із ресурсів можна використати на своєму уроці, змінити під власні потреби, розробити схожий чи зовсім інший навчальний модуль.
Вправи на сайті подаються у зручному візуальному режимі сітки зображень, навівши на які вказівник миші можна побачити тип вправи та її рейтинг на сайті (залежить від кількості переглядів та оцінок користувачів).
Клацнувши на зображенні значка вправи, відбувається перехід у режим її виконання. На передньому плані видно завдання, сформульоване вчителем, яке закривається після клацання кнопки ОК, що дозволяє перейти до безпосередньої роботи із вправою.
Після виконання вправи потрібно клацнути напис Перевірити рішення: відповіді буде перевірено і вказано на можливі помилки. Далі можна внести виправлення і знову перевірити рішення.
Усі вправи поділено на категорії, які відповідають виду завдання, яке потрібно буде виконати учням:
вибір;
• розподіл;
• послідовність;
• заповнення;
• онлайн-ігри;
• інструменти.
У кожній групі доступно кілька шаблонів вправ, опис та зразки яких можна попередньо переглядати перед тим, як створити власний навчальний ресурс.
Отже, використання LearningApps.org на уроках математики сприяє підвищенню пізнавальної активності учнів, швидкому та ефективному засвоєнню ними навчального матеріалу, залучення до роботи практично кожного учня, виявлення труднощів та способів їх подолання, підвищення результативності навчального процесу.
|