Ідеї нівроку до Вашого уроку

Неділя
17.12.2017
12:41
Вітаю Вас Гість | RSS Головна | Інформатика 2 клас | Реєстрація | Вхід
Сайт Вашою мовою..
Оберіть мову / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish

Меню сайту

Сайт без вірусів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Добротність сайту

Форма входу

Сайт використовують у...

Календарно-тематичне планування уроків

інформатики для 2 класу

Згідно з навчальною програмою інформатика

для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів, від 4 серпня 2016 р.

 

№ уроку

Тема уроку

Дата

уроку

2-А клас

Дата

уроку

2-Б клас

Тема 1.Інформація

  1.  

Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.

Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика».

 

 

  1.  

Сприймання людиною інформації.

Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова.

 

 

  1.  

Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації.

 

 

  1.  

Пристрої для роботи з інформацією.

 

 

Тема 2. Комп’ютери та інші пристрої

  1.  

Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією.

 

 

  1.  

Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. Робочий стіл. Значки робочого столу.

 

 

  1.  

Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій (музичне мистецтво).

 

 

  1.  

Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів. Виділення обраного тексту в середовищах для читання.

 

 

  1.  

Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів.

 

 

  1.  

Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями.

 

 

Тема 3. Інтернет

  1.  

Початкові уявлення про Інтернет.

 

 

  1.  

Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном. Вкладки браузера. Посилання. Закладка.

 

 

  1.  

Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.

 

 

  1.  

Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою.

 

 

  1.  

Перегляд навчальних відео, картин художників, читання текстів, вдосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах.

 

 

  1.  

Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови.

Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.

 

 

Тема 4. Графіка

  1.  

Поняття ком’ютерної графіки.

 

 

  1.  

Програми для створення за змінювання графічних зображень.

16.01.2017

 

  1.  

Змінювання готових зображень.

23.01.2017

 

  1.  

Створення зображень. Зображення з геометричних фігур.

30.01.2017

 

  1.  

Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів.

06.02.2017

 

  1.  

Створення зображень за зразком

13.02.2017

16.02.2017

  1.  

Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв.

20.02.2017

23.02.2017

  1.  

Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень.

27.02.2017

02.03.2017

  1.  

Пошук зображень в Інтернеті для природознавства (музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень.

6.03.2017

09.03.2017

Тема 5. Команди та виконавці

  1.  

Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці.

13.03.2017

 

  1.  

Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій.

20.03.2017

 

  1.  

Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.

27.03.2017

 

  1.  

Порівняння двох або більше предметів.

 

 

  1.  

Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів. Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини предметів.

 

 

  1.  

Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях; об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками.

 

 

  1.  

Робота з комп‘ютерними програмами на розвиток логічного мислення.

 

 

  1.  

Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення  різних предметів.

 

 

  1.  

Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр.

 

 

  1.  

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

 

 

Сайт працює

Пошук

Друзі сайту
  • ПОІППО
  • Бутенківська ЗОШ
  • Відділ освіти
  • Зональна школа новаторства
  • LearningApps.org
  • Міксіке
  • Для програмістів
  • OnlineMSchool
  • Математичні етюди

  • Випадкове фото

    Кнопка сайту

    http://tkach-pro-ikt.at.ua




    Зверни увагу


    Сподобався сайт? Підтримайте проект: 4149497868921489
    Copyright Ткач О.В. © 2017